Suprise

Igår var det överrasknings party som stog på schemat. Jag åkte hem till Shelby och satt där och väntade på att hon och Emily skulle komma hem. När de kom hem gömde vi (runt 20 PERS) i garaget tillsammans med Emilys nya bil, så när de kom upp på uppfarten och öppnade grage dörren stod vi alla där. Det roligaste var att Emily inte fattade vems fest det var... Hon såg bara massor av folk, när hon äntligen såg bilen efter en dryg minut började hon nästan gråta. Det kanske är smart att ha "16 och ett halvt" överraskningsfester så folk inte förväntar sig något. Emily fylde alltså 16 och ett halvt (då man kan ta sitt körtkort i Indiana). Riktigt kul var det!
Observera det halva ljuset i mitten av gatan :)

Saknad Shelby :D

Things... Stört kul spel måste jag säga. Det vart många gapskratt under detta spel! Jag känner att det står dalagården skrivet över spelet! :)

Dance Central - Xbox Kinect! Frågan är om jag sett något roligare...? Tack vare min underbara familj som gav mig en sjukt underbart awesome Kamera så har jag det hela på video i HD kvalité :) NAJS! Det här kommer jag skratta åt i många år :) Jag tycker synd om den som gifter sig först för det finns minst 10 filmklipp på detta :) haha

En så här rolig kväll har jag inte haft på länge, påminner mig lite om US faktiskt! Umgås med massa folk , FTW!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Roligt att höra att du roar dig och trivs "över där". Så ska det vara, mycket skratt, glada upptåg och sedan blir det härliga minnen. Kör hårt Patricia, livet går inte i repris, ta vara på varenda tillfälle du har att ha skoj.

2011-03-14 @ 15:52:57
Postat av: emmablom

riktigt härlig blogg. jag önskade också att jag fick en chans att åka till amerika 1år. skulle ha varit sjukt kul!

2011-03-31 @ 12:23:24
URL: http://aunsumalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback