SLC Indy dag 1

Jag vet att det var varit dåligt med uppdaterande, men så blir det när man är upptagen. Jag har i alla fall mycket att berätta om nu. Jag tänkte börja med dag 1, söndag.

I söndags morse gick jag upp tidigt tidigt för att vara i skolan kl 6, gissa vem som kom kl 06.15? Mr. Yeary, han som ska ta hand om alla, han med NYCKLARNA! aja, Chris är snäll och låter mig sitta i bilen, så där sitter jag och kollar på stackars Byres och Abel som står ute och fryser, Abel har dessutom shorts på sig... Sen får vi komma in och allt är bra, tills Mr. Yeary inser att Checken är hemma på bordet. Då får Evan åka tillbaka hem och hämta den. När vi äntligen kommer iväg vid, vad ska jag gissa på?, 06.45 så blev det sova. Frukost på Hardee's i Martinsville och vidare till Indy. När vi äntligen kommer fram så har vi inga rum, något vi visste innan vi kom, men irriterande ändå, så vi gåt till vår avtejpade plats i ett stort rum och sätter ner alla väskor. Kl är ca 9 och där sitter vi tills efter 4 när vi äntligen får våra rum.
Enda gången vi var där i från var för att köpa Starbucks (en trappa ner, tog ca 5 minuter att komma tillbaka), jag hade tävling på ca 10 minuter och för att äta lunch. I alla fall så gick det sämst på tävlingen, allt gick fel tror jag. Det visade sig att jag kände en av mina dommare, vilket är helt okej, men när det är så att han är med i min presentation så blev det mindre bra... Så jag fick byta dommare, när jag kom in till dom nya dommarna så är ljudet en sekund för min animation, vilket aldigt hänt tidigare.... Aja, det var lagomt kul, men så är det. Jag kom över det redan 10 minuter senare när ag och Sabrina sprang för att leta efter SubWay. Ett misslyckat försök (men det tänker vi inte erkänna!) Vi gick till gallerian istället och hittaden en anna subway :) Sen gick vi tillbaka så andra kunde få äta. Där satt vi och pratade lite och Sabrina tjatade på sig pengar från sin mamma för att köpa en påsk klänning. Hon hade två regler, inga smala band och den måste vara fin. Hon höll båda men.... Jag vet inte om man kan räkana den första för smalband har den inte pga av en andledning, den har inga band alls... haha aja. Möte två timmar på kvällen, tråååkig! Det var precis samma sak de gick igenom på District och inte något som man behöver veta riktigt men. Sen vart det sova till blixtar och dunder! Jag försökte kolla på Oscars galan medan Sabrina duscha, men det var för stormigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback