proooooooooooom!

Jag fick precis min inbjudning till Prom :D I wish they were in color but oh well :)

It’s the final countdown. Helt seriöst jag kan inte fatta att det bara är två veckor till dagen alla tjejer drömmer om blir verklighet.ag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle bo i USA och få gå på prom. Jag kommer att gå med mina bästa vänner här i USA. Brooke, Megan, Shelby och Mallory. Det är massa annat folk som kommer med. när jag får tid ska jag lägga upp ett inlägg med namn och bilder på folk jag umgås med här. Men i alla fall, om 15 dagar den här tiden kommer jag vara i fullgång med smink och hår fixande. Det är ju knappt så jag tror att det är sant. Jag tror till och med vi plannerar att ta en Limo hit, Otroligt kul !

Kommentarer
Postat av: emelie

Så grymt glad jag blev när jag såg din kommentar!

Nu blir jag ju bara ännu mer sugen på att åka till NY, kul att du har det så bra där, ja blir bara liite avundsjuk ;)



Vad skönt och höra att man faktiskt inte behöver vara kung på engelska för att bo i USA, tror också att man lär sig grymt mycket av att bara vara där och lyssna när andra pratar :D

hur gjorde du för att kunna åka till USA, eller asså hur gjorde du för att bli utbytesstudent? :D

2011-04-01 @ 15:39:09
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/
Postat av: febbaas

Superfin blogg (:

Väldigt intressant att läsa om utbytesstudenter i USA (X

Jag skulle väldigt gärna vilja åka men vet inte hur mycket det kostar, vad som krävs av en personligen och hur man påbörjar den processen /: Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur allt gick till? (:

2011-04-01 @ 18:16:39
URL: http://febbaas.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; vad bra :D

2011-04-01 @ 18:56:36
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback