tisdag

Jag tänkte bara medela att jag inte har något intressant att dela med mig av just nu. Jag äter bannanbröd och funderar på hur det gick på historieprovet jag hade first period idag. Min fotolärare ville att jag skulle skriva upp mig till nästa termins digital photography men sen kom hon på att hon inte har någon så jag blev lite ledsen för jag ville ta den kursen! Men jag ska gå upp och se om jag kan komma in i "avanserad mörkrum" för hon tyckte att ja skulle ta den istället när nu den andra inte funka. Sen är jag livrädd för lödapparaten i smyckes design. Eller ja, jag är livrädd för tändstickorna eftersom dom inte går att tända utan att dom viker sig på mitten eftersom dom är av kartong (solstickan i mitt hjärta). Jag tror att jag had tränat på att löda klart nu så jag ska fortsätta med min ring imorgon. Jag är lite rädd att jag försöra den bara för silver har en låg smält punkt om man jämför med testbitarna jag haft.

Vi hade ett Romanparty på Engelskan eftersom vi precis blivit klara med Julius Caesar. Russin och två personer i toga, det var typ vad den festen bjöd på men ändå det var kul. Vi kollade på sista delen av pjäsen också så jag hoppas att vi kan gå vidare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback