Tisdag, Onsdag, Torsdag

I Tisdags tvingade jag hit Abbey så vi kunde hitta på något kul. Resulterade i HALLOWEEN KOSTYMS SHOPPING. Vi kollade bara runt på internet men någon dag ska vi åka till bloomington och skaffa oss en. Jag är super duper mega pepp på halloween. Efter det åkte Karen och jag till papa's och åt. Sedan åkte vi till Jiffy Treet och åt glass med Larry och Tim. Jiffy treet har jordens bästa glass, lovar! Det är sjukt gott allstå. Har visseligen bara varit där två ggr, men det är underbart!

Onsdag är kyrka så jag följde med hem till Abbey efter skolan. Vi kolla på Svampbob (-.-'') och gick på promenad. Sen åkte vi till kyrkan, gick hem till mg för att hämta mina saker, gick tillbaka och lyssnade på Mark och Dale Lynn som vanligt.

Idag har jag inte gjort mycket. Smyckes läraren var borta idag igen (igår också) så idag hade hon gett vikaren en lapp med Mitt och Maggies namn på som personer som kan hjälpa er. Halva klassen är andra års elever i kursen och ändå satte hon mig på det... Det måste betyda att jag gjort något rätt.
Sen var det Sadd möte och nu är jag hemma redo att sova. Jag vet inte vad som är fel men jag har varit nära på att somna hela dagen. Inte så bra. Sattsar på en powernap och vara som folk imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha en riktigt trevlig helg!

Här hemma i Sverige är det riktig höst nu med ösregn, mörka mornar och halv storm... inget att längta hem till! :)

Kram Gilla

2010-10-08 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback