Uppsala

Gårdagen spenderades med finaste Emelie i Uppsala. Lite typiskt oss så gick mest delen av dagen ut på M A T! "Vad ska vi äta? När ska vi äta? Vi borde fika! Sak vi gå och fika? Jag är inte sugen på fika... Vi äter glass istället!? Nja, jag vill ha godis" Det var typ det stora samtalsämnet... Vi låg till och med natten innan och funderade på vad vi skulle äta (a)

Vi såg också en film under den dela av natten vi inte pratade mat. StarStruck hette den. Jag blev lite lagomt kär  den så där. Lite typiskt mig (heter det typiskt jag eller mig!? ) Till råga på allt är det en disney film... Mer typiskt jag... Den var väldigt söt måste jag säga! Låten kommer från filmen - Hero av Christopher Wilde eller Sterling Knight som han egentligen heter. 
Det är värt att lyssna på - gudomligt gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback