Helgen

Jag kan inte bestämma mig om helgen varit seg eller händelserik. Mycket har hänt medan jag samtidigt har haft mycket tid jag bara suttit och gjort ingenting på. I fredags så följde Abbey med mig hem efter skolan. Först åkte vi förbi Stephanies jobb för att se till att det var okej. Det resulterade i att vi fick varsin glass med endast 50 kalorier. Det är galet vad folk är intresserade av kalorier här. Om man tycker att det är lätt att hitta hur många kalorier saker innehåller hemma ska ni bara se här. Det står med stora bokstäver så du lätt kan hitta det.

Väl hemma slängde vi snabbt i oss varsin blåbärs bagel innan vi tog oss en tur ner till Emma. Det är väldigt skönt att mina två bästa kompisar här känner varandra. De gjorde inte det tidigare men nu är Abbey och Emma lika bra kompisar som jag är med dem båda. Dom två är nog som galnaste personerna jag känner. Abbey fixade Emmas hår och helatiden gapskrattade dem och "bråkade". Jag vet inte hur jag ska förklara men det var kul.  På kvällen åkte vi ut till BNL för att gå på Football. Vi förlorade vilket var mindre kul men vi innan dess hade vio kul. Vi satt ute på gräset och skrattade åt allt och ingenting. Kollade på folk som gick förbi och undra vad de tänkte på. Det var bara kul! Jag har även skaffat mig en BNL football Tshirt nu. Vilket gör mig till en äkta BNL elev äntligen. När vi kom hem så kollade vi på en film och åt glass. Abbey, Larry och jag somnade i soffa medan killarna satt och lekte med hunden. När vi kl 00.00 vaknade igen av att filmen slutade gick vi och la oss. Efter 3 timmar kom katten och bet oss i håret så vi vaknade igen...

Under lördagen så tog Abbey och jag med oss Allie på en promenad. Drygare hund får man leta efter. Hon stannade ÖVERALLT! Jag menar inte varje träd utan jag menar 10 ggr mellan varje träd + varje träd. Sen skulle vi gå till parken och gunga men Abbey har inte det bästa lokalsinnet och jag hittar inte här så vi kom aldrig dit. Efter att hon åkte hem så hade jag inget att göra. Jag hjälpte till med tvätt och grävde ett hål för vår nya damm.  Det blev rätt segt ett tag men sen kom Larrys syster Martha och hämtade oss för att bowla. Karen, killarna och jag åkte dit med Martha, hennes son Ryan och hans flickvänn och aunt Marleen. Sen var det hem och sova på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback