Usa-high school year

Det här händer verkligen, jag kan inte vänta! Papperna är nästan helt ifyllda och är snart påväg till EF. Jag kan inte fatta att jag kommer få åka till mina drömmars land. Inte nog med det kommer jag få en hel hög med nya vänner från hela världen pga att jag åker med en organisation som är internationell. Dessotom kommer jag aldrig ha något problem med engelska efter det här. Jag kan fortfarande förstå att det här händer! Jag kommer få prata engelska varje dag i ett år, mina drömmar om USA kommer att bli sanna!

Det spelar inte ens någon roll om jag hamnar i den minsta delen av hela USA, jag kommer ha det bästa året i hela mitt liv! Även om jag kommer sakna min underbara klass och mina under bara vänner <3 Jag kan inte heller fatta att jag ska leva i ett år utan mina föreldrar och vanor. Att inte få åka till US varje fredag, eller att inte få komma hem till Ann för att prata om allt och ingenting, det kommer vara svårt att klarar sig utan!

Kommentarer
Postat av: Eliza

så roligt för dig vännen! men jag kommer sakna dig så sjukt, <3

2009-11-11 @ 20:01:24
URL: http://eliiza.blogg.se/
Postat av: _ mikaelaL ((:

fin bild :)

2009-11-19 @ 11:22:18
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback