tjugoskoldagartogo


Känner att sommarlovet kan få komma lite fortare. Jag har precis fått veta att på mindre än två veckor (den ska vara klar i slutet av nästa vecka) måste jag skriva en novell på 7-8 sidor! Visseligen dubble spaced (hur man nu säger det på svenska... dubbelt mellanrum mellan raderna) men det är ju trots allt på engelska. Jag har redan skrivit den på ca 6 sidor, men då hade jag mer tid. Nu får jag lite panik... Jag har skrivit tre sidor bara idag, men jag tycker inte ett dugg vad jag skrivit. Jobbigt läge!! Jag älskar att skriva när jag får skriva vad jag vill utan deadlines, men så är ju inte fallet tyvärr... Aja, jag har i alla fall världens bästa fotoprojekt så skolan är inte bara stressig :) Visar en bild så fort jag scannar in den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback