SLC Indy dag 2


Lätt bäst frukost! Blåbärs Scones och jordgubbs frappechino. Eftersom både jag och Sabrina var klara med våra tävlingar så sprang vi mest runt i gallerian heladagen. Det blev lite nytt, sommarkläder ♥ Jag handlade lite på HM för det känndes väldigt bra, lite som hemma liksom! Sen gick vi tillbaka och gjorde läxor. Annars hände det inte mycket tills klockan 5. Då var det Hard Rock Café middag med klassen, NAJS!
Kevin och Sabrina är glada för här kommer det mat! Vi tjejer hadde inte ätit lunch heller så det var UNDERBART när maten kom! Sen var det dans. Dans golvet var så litet och det var så mycket fok att allt man kunde göra var att lätt röra överkroppen till höger och vänster. haha. Misslyckat, men det var helt klart värt det! Sjukt kul. Det roligaste, och lite läskigt var att det var nån som följde efter mig var jag än gick. Vi byte plats helatiden för det gick inte att andas. och han följde efter. Sen såg vi pojken HELATIDEN så sabrina kallar han Patricia's stalker. Det roligaste var i alla fall att Sabrina inte dansade med någon och hon var ARG! haha Jag började räkna hur många ggr hon sa atractive, hot, cute eller liknande i söndags när vi kom. Jag gav upp efter 10 minuter när jag var uppe i över 20 redan... Möte på två timmar och sen vart det säng dax. Gosh vad trött man kan vara. Men mötet bestod av en Insprational Speaker. Han hade två döttrar och jag hoppas för allt i världen att min pappa inte pratar så om mig och Alva. Han var elak och skrattade åt dom helatiden. Han berättade om när hans dotter kom hem och hade blivit dumpad, han bara skämta om det hela... Det var en random kille i hissen som frågade mig om jag också tyckte att han var elak.. haha. Det var riktigt kul när han berättade om den gången hans dotter kom hem och var arg på honom och sa att hon skulle åka till Chile i ett år som utbytesstudent. Han skämta om det hela och sa att skrattade åt henne. Men Sagt och Gjort så var hon påväg till Chile i Augusti. Då började han prata om hur bra hon var och hur stolt han är. Han började fråga "vem gör det?" "Det är inte alla som kan säga till sina vänner att jag blir bara borta ett år" "alla kan inte bara dra hem ifrån så där" "Vem gör något sånt" Så jag räcker upp hande lite lågt så där så bara Sabrina kan se. Vi börjar gap skratta, men lyckas kväva det. Fram till JR försöker få mig att ställa mig på  stolen och skrika "I CAN; I DID!" Då skrattade vi alla tre högt. Tur att det var så mycket folk där inne alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback