SLC Indy dag 3


Så  var det prisutdeling och sen är dte hela över... Jag blev 6 i min section (det fanns två) och det betyder att jag är ca 10 av alla. RÄtt coolt att kunna säga att jag är top tio Indiana liksom! Det var i alla fall hur kul som helst även fast det inte gick så bra. Jag är besviken för jag vet att hade ljudet funkat hade jag antagligen varit top 6 av alla och fått diplom, men jag kan leva utan det liksom. Vi var lite ledsna när vi var tvungna att åka men det är rätt nice att få dra på sig mjukisbyxor och en tshirt! Det var rätt kul att gå in på Donken brevid JR som var uppklädd i skjorta, slips och kavaj. Sabrina fick kommentaren "Du ser hemlös ut!" hahaha! Visseligen av JR, men det var kul i alla fall. Men bäst var när han kom till skolan fullt uppklädd men två väskor och ett mjölkpaket i handen. Fråga mig inte varför mig det var BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback