Slappdag


Två muppar och Downtown Indianapolis i bakgrunden :)

Dagen består av att göra ingenting! Hela förra veckan var jag helt slut efter en helg av inget sovande i Indy. Så nu tar jag igen big time med att gör inget alls. Det fick bli en prommenad lite kort och jag började precis läsa A walk to remember. Är på sida tolv och jag är redan fast. Filmen är en av mina favoriter, precis som resten Nicolas Sparks böcker och filmer. Jag har också börjat jobba ikapp på det jag missat, MELODIFESTIVELN. Jag har nu sett två av fyra deltävlingar, andra chansen tänker jag skippa och sen hoppas jag på att jag är ledig klockan två på lördag så jag kan kolla på finalen live. Jag kan ju tala om att jag och Shelby lyssnade på Dannys låt lite snabbt härromdagen, med snabbt menar jag de tre första orden av versen och halva refrängen. Efter det har vi båda gått runt och sjunigt 2In the Club, the Club" i flera dagar. Sjukt irriterande, det fanns liksom en anledning till varför vi inte lyssnade på resten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback