Honor Roll


Gratis T-shirts är bra. Vi fick dom för Honor Roll i skolan, alla A och B elever tror jag. Kanske bara A, jag vet faktiskt inte.. I alla fall så är det Midterm om två veckor så nu är alla hyper över betyg. Lite drygt, men det är så det är här. Igår fick jag tillbaka min novell som jag skrivit föt Creative Writing och gissa va? Jag fick 97% på den, ett starkt A, sug på det högstadiets alla sjuttioelva engelska lärare som vägrade ge mig MVG. Jag fick et av de högsta betygen i klassen. Sånt gör mig glad för jag vet att hon gav mig ett rättvist betyg, det är inte för att jag är svensk. Så mycket tid som jag la ner på den så är jag helt klart värd det betydet. Jippie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback