Snowdays


Emmy i fullfart :)

Gracie lycklig :)
Shelby ger Tj lite snålskjuts :)

Nu har min graduation skjutits upp eftersom jag varit hemma två dagar den här veckan... Det är inte ens mycket snö. Det var typ "snöstorm" igår så jag kan fatta att de inte ville att vi skulle åka ut i det. Men idag var det plogat på vår väg vilket aldrig händer och det skulle inte var något problem att åka till skolan inte. Aja, kul har vi haft i alla fall. Igår kollade vi på Ghost adventures HELADAGEN, utom när jag fixade lite skolgrejer. Det är så dumt, aldrig att det är på riktigt. Idag kom TJ (Shelbys pojkvänn) och hans lilla syster hit och åkte pulka här. Det är inte så kul när man inte har en backe att åka i men det var kul ändå. Nu har jag Tj och Shelby kollat på film och det är dax för dom att åka hem. Jag gissar att Shelby går ner och kolla på Ghost Adventures igen när dom åker, haha. Imorgon tror och hoppas jag på att jag får gå till skolan igen. Jag gillar mitt nya schema så det ska bli massa kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback