Schema

Min dag i skolan består mest bara av kul grejer. Jag la upp mitt schema så för jag känner att jag är här för att lära mig Engelska och Amerikansk kultur inte massa matte och no, det gör jag hemma eftersom jag går natur. Så min 8 perioder om dagen är.

1- Avancerad film och mörkrums fotografi -BÄSTA KLASSEN NÅGONSIN!
2- TA (teachers Assistent) för Spalding min Fotolärare, vilket betyder att jag hjälper henne massa
3 - Smyckes Design
4 - Lunch (onyttig lunch)
5 - Historia -.- (enda klassen jag inte tycker om)
6 - Multimedia och Webdesign
7- Multimedia och Webdesign
8- Creative Writing

Den enda jag behövde ta var Engelska i vilken form jag ville och Historia eller Government. Hur bra schema som helst! Det är verkligen underbart att komma till skolan och underbara vänner och urser varje dag! Det roligaste är att jag är bäst i typ alla klasser, Swedish power kallar dom det här :) haha


Kommentarer
Postat av: narin

Hej undrar bara vilket datum åker du hem till sverige? :)

2011-04-01 @ 19:43:17
URL: http://wayys.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej gumman!

Alltid lika kul att komma in här och läsa dina inlägg! Har läst högt här för Liss som sitter mittemot och äter frukost. Vi skakade på huvudet båda två åt ditt jordnötssmör-inlägg!! Selleri, russin och jordnötssmör.... vilken kombo!!

Ha det bäst!

P.S. Ser fram emot när man får se dej redo för prom!

Kram Gunilla

2011-04-02 @ 10:18:23
Postat av: Sara

Åh vad himla kul att vara utbytesstudent i USA! Ångrar mig lite grann att jag inte åkte... Du är lycklig du :)



Svar: Det klart att man provar att äta annorlunda mat, det är ju bara kul. Okej vad bra att dom inte tar illa upp i alla fall haha



Men hur kommer det sig att du åkte till USA? Vilken klass skulle du gå i egentligen om du var i Sverige?

Kram!

2011-04-02 @ 10:46:29
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback