Senior pictures and homecoming dress shopping


Emma, Jag och Abbey tog väldigt fina bilder i en fotoatomat i collage mall!

Det har varit två fulla dagar nu. I fredags så bar det av till Otis Park för att ta Senior pictures. Vi börjae vid 5 och skulle ha en två timmars sesion men vi slutade inte förens kl 9 så det blev lite längre än planerat. Dan och Jen som tog bilderna är kompisar till famlijen och jag har träffat dem en gång tidigare. De tog bilderna till Bröllopet jag var på första veckan. Det var jätteroligt. Speciellt eftersom Dan vet att jag är fotointressead så han pratade mycket om hur han gjorde och allt sånt. De kommer att lägga upp några bilder på deras blogg om en vecka ungefär. Jag kommer skicka en länk när de är uppe. Sen kommer det ta två tre veckor till för alla bilder att bli klara och då kommer jag få en länk med ett bildspel och alla bilder kommer finnas att beställa osv. 

Idag bar det av till bloomingon för att införskaffa homecoming klänning direkt efter att jag spenderade 12 dollar (mindre än 100 spänn) för att klippa håret. Stephanie och hennes mamma tog med Abbey, Emma och mig till collage mall och vi har varit där länge och väl. Jag köpte inte någon klänning för jag hittade ingen jag gillade riktigt men jag har min balklänning med mig från sverige och jag ska ha den. Jag köpte däremot ett par högklackade skor för 20 dollar och ett par ballerinaskor för 20 dollar. det är sjukt billigt! Jag har också köpt Victoria's Secret underkläder och en kjol. Jag har haft det jättebra. Men det är lagomt pinsamt att gå med som två tjejerna, jag kan lova att dom skämtut mig ett antal ggr!

Ikväll ska vi antagligen åka och kolla på fyrverkerier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback