Innan laggdags

Jag har inte varit jatte aktiv denna vecka sa jag tankte bara skriva ett kort litet inlagg som ni kan lasa imorgon nar ni vaknar for jag ska namligen strax hoppa i sang vilket betyder att det ar typ mitt i natten i sverige.
Jag sov inte sa mycket i natt efter som det var VARLDENS storm ute!! Det blixtra och aska som bara den. Har ar vi vana med, blixt - vanta - aska - vanta och samma sak igen. Har var det blixt pa blixt pa blixt, det var som att ha disco i mitt rum! Det var ett konstant askande eftersom blixtarna kom sa fruktansvart tatt. Jag overdriver inte, det blinkade som om jag hade en trasig lampa. Sa ar det.

Jag har fatt betygs prognos for de forsta nio veckorna i skolan ( allsta vi far midterms betyg i typ oktober sa det ar infor det sa vi ska kunna forbattra oss om vi vill) Jag har alla A utom Historia som ar ett B+ sa jag klagar inte. Jag menar jag har A i Engelska och det har inte ens halften av min klass och det ar desar sprak inte mitt! haha Vi ska ha en monolog for klassen nasta vecka vilket jag inte ar jattepepp pa men aja. Jag tror att jag tror att jag ar samre an jag ar och jag gillar inte att vara den enda som pratar nar alla som lyssnar ar flytande och jag tragglar mig fram lite ibland. Det ska nog inte vara nagra problem, det ska bli lite kul! Jag ska antagligen ta Zac Efrons tal fran "17 Again" nar de ar i domstolen eller Sam tal till Austin fran "a Cinderella Story". Jag har inte bestammt mig an.

Sang tajm allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback