Halloween

I torsdags så följde Abbey med mig hem efter skolan, eftersom vi senare skulle åka ut och dela ut godis till små söta barn. Larry är med i en förening och dom är med och anordnar en "safenight" för trick or treating. Det är ett stort rum med massor av bord utställda som man går till istället för att gå runt till hus. Jag och Abbey delade ut godis och gick lite med hennes syster. När vi kom till en av abbey kompisar undrade han om det var RW mamma. Abbey och jag dog av skratt. Jessi är 27 år och ser ut som 18-19 jag skulle aldrig gissa att hon hade två barn. Och Brandon trodde att hon hade en 18 årig son. Så nu kallar Abbey sin syster för mamma. Det var sjukt kul.

I fredags var det Halloween dans på BNL. Jag tror aldrig jag har haft så kul. Vi dansade i över tre timmar utan paus. Låtar som , Party in the USA, Barbie Girl och random låtar jag aldrig hört. det var så otroligt kul. Jag träffade massa nya folk som Shelby och Brooke känner. Det var stört kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback