Upptagen

Det är ju helt otroligt hur hemskt upptagen man kan vara ibland. Jag klagar inte, för kul har det varit men jag känner att bloggen har fått lida en del. Ledsen för det.

I torsdag när Larry kom hem från jobbet så undrade han om jag kanske vill åka på en rundtur i Bedford där jag inte hade varit. Självklart ville jag det, plus att jag kunnde komma iväg från huset ett tag. Så vi åkte till "the Devils Backbone" och Tunnelton. Det var inte så mycket att se men jag tycker att det är kul att se allt så det spelade inte mig något större roll. Vi åkte förbi Abbeys gammal hus också. Det var lite kul att göra något bara jag och Larry.

I fredags så gick jag och Emma till sjukhuset eftersom hennes kompis hade blivit opererad elleer nåt. Emma klagade precis HELA vägen dit fast det va hon som tvingade mig att gå. Det var inte det roligaste men jag var glad att få någon att gå med. Nu vet jag också hu rman går till JayC (vår mataffär).
När jag kom hem igen så tog Larry med mig, pojkarna och Abbey till spring mill. Vi hade så sjukt kul. Abbey är rent ut sagt en idiot och hon är roligast någonsin! haha De har en haunted camp gound där. Det är typ bus eller godis fast på en campingplats. Det var lite mysigt att åka unt där även om det var dagen före själva bus eller godis var. Vi skulle åka dit men Abbey fick inte för sin mamma. Så vi stannade hemma hos henne på lördagen istället. Det var lite trevligt, RW hade lite kompisar över och vi hade kul. Sen åkte dom till spring mill till haunted campground. Rw var Jordans pojkvänn och tvärt om eftersom de inte ville klä ut sig haha.

Idag så har jag varit i kyrkan och inte gjort så mycket mer.
Jag har föresten ätit min första riktiga amerikanska pannkaka i helgen också. I Lördags så hade vi en pannkakas festival och det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback