TORRNADO

Har haft ett dött internet sen i tisdags och det har hänt alldeles för mycket i veckan som jag nu måste skriva om på en och samma gång :P

Men jag ska snart ut och "trick or treat"a men Abbey så jag har tyvärr inte tid nu heller så jag tänker helt enkelt bara ta lite nu och lite sen ;) 

I tisdags så var det en TORRNADO här :D Det är u hur coolt som helst. Jag var inne i mörkrummet när larmet gick av och jag hörde ingenting. Inte för att det spelade någon roll, jag var antagligen i skolans säkraste rum eftersom det är typ i mitten utan fönster. Vi gick inte ut i korridoren som vi skulle vi bara gick så längt bak i rummet vi kunde och satt där hela tiden. Det höll på i en timme. Men efter typ 45 minuter insåg vi att tre lärare och 15 elever inklusive mig stog tryckta mot fönstret och kollade på stormen. Vi såg inte något av torrnadon men det regna och blåste sågot hemskt och himlen var SVART. Jag menar det, inte mörktmörktmörktgrå utan SVART!  Det är pga torrnadon mitt internet har varit dött vilket har varit lite drygt men jag har varit i en torrnado nu ;)

Skriver mer om onsdag  och frammåt lite senare idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback