Slödag

Vad har man gjort idag då?
Absolut ingenting. Jag vaknade vid 12.21, jag har allt koll i alla fall, men det första jag gjorde då va att sätta igång en film och ligga kvar i sängen tills den slutade. När jag väl orkade ta mig upp från sängen satte jag mig i soffan och gjorde ingenting, orkade inte ens sätta igång tv:n. Efter en halvtimme orkade, sen sätt jag där till mamma vaknade vid halv fem (!) då tog det ca två timmar innan vi orkade värma rester som vi åt. Jag rekonstruerade (stavning :S) bloggen lite, sen Mello ♥ Skrattade åt hur fail det var även fast jag älskar programet mer än alla andra! Fortsätta med bloggen, nu sova ska upp vid 8.00 imorgon :/ 


Tänkte bara påpeka att våren är välkommen när den vill, vänta helst inte med att komma  !

Ha det great! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha precis. Vi kanske ska satsa på att komma in istället då.. ;) det verkar som en bra idé! :D haha

2010-02-06 @ 23:07:18
URL: http://linnostman.blogg.se/
Postat av: sarastilliiiii

snygga! :)

2010-02-23 @ 12:53:45
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback