steak

Igår var jag inte tillåten att äta något. Jag åt frukost i alla fall men avstod från lunch. Shelby därimot åt ingenting förutom kakaor på heladagen. Vid halv 6 var det värt det. Steak för hela slanten! Det var fruktansvärt gott måste jag säga. Vi åkte till bloomington direkt efter vårt Softboll möte (nej jag tänker inte spela men jag följde med Shelby). Att äta steak är deras tradition. Jamis pappa tar med dem ut varje jul för att äta. Det var inte lite mat heller. Jag kan inte beskriva liksom. Men det var underbart gott det är allt jag kan säga. Steck ändras inte efter var du är i världen verkar det som. Det smaka som att grilla hemma :)

Kommentarer
Postat av: MeLinda

Soooo jealous!!! Every year, I get to hear about the annual Christmas Dinner with Papaw Jim. I've NEVER been there, but hear it's amazing!!!! Glad you enjoyed it:)

2010-12-17 @ 04:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback