JUL


Redan finns det några paket undergrannen :)
Första December, Nu är det jul här i mitt hus!
Vi vakna i morse och det snöa för första gången. Alla är värsta förundrade men det syns ju knappt... Om det finns en bil som stått still väldigt länge kan man se snö på ytterst få ställen. Gräsmattan har pyttiga vita fläckar tunt som vara den. Jag är inte glad för jag gillade att det inte var snö men aja. Igår tände de den stora granen i New York så nu är det officiellt jul här. Julkalendern börjar i sverige vilket betyder att det är Jul där med. Jag försöker kolla på den på SVT play men den vill inte starta. Dessutom är det tråkigt, jag vill äta frukost vid TV:n kolla på de sista tre minuterna av väder/nyheter innan det börjar. Jag vill skynda mig att borsta tänderna efter så jag kan hinna med bussen. Det suger att jag måste missa Julen hemma i år. Men på samma gång tycker jag att det är sjukt coolt att jag kan få fira den här på ett nytt sätt. Jag har hela mitt liv att fira den hemma, ett år får jag överleva. Och jag menar hur kan jag inte gilla det här när jag har ett liten julgran? 10 ft gran är inte helt fel det heller. Jag hade tänkt gå ut och ta lite kort men jag fryser så hemskt så det får vänta en timme eller en dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback