Cinncinati

Jag är super duper gald nu! Imorgon bär det av mot Cinncinati. Det är min roliga överraskning. Jag vet att det kanske inte låter så kul, en liten roadtrip. Men jag har inte berättat den bästa delen än... I cinncinati finns den närmaste IKEA :D Kan ni fatta det? Jag ska till IKEA, lite Sverige till mig :) Det bästa är att det blir bättre. Imorgon har IKEA ett Svenskt Julbord. JAG SKA FÅ MIN SVENSKA MAT! Jag är super glad vill jag lova. Glögg och pepparkakor, skinka och prinskorv here I come! Jami, Gracie, Shelby och jag lämnar bedford efter 3rd period imorgon, allstå runt 11 för att åka till Mitchell och hämta upp Jessi och sen bär det av mot Svenk kultur :D haha

Nu ska jag åka till Bloomington en kortis för att shoppa lite julklappar. Jag gillar hur jag lämnar huset vi 6 när jag är van vid att allt stänger vi 6 hemma. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback