Så vart det helg ♥

Jag önskar att jag hade lite bilder men eftersom Shelbys mamma tog 50 miljoner så tog jag inga så då måste jag vänta på att Shelby lägger upp dom på FB.

I alla fall så åkte vi på drive in bio igår, vi satt där på flaket på pickuppen vi tog med filtar och kuddar. Popcorn, kettlecorn, godis och äpplen. Det var Thor vi kolla på, inte för att vi hade tid med att kolla på film, men ändå! haha
Bubbelbad mitt i natten och sen sova i shelbys stuga på gården. MYS!

Vi hade minst 10 klockrena kommentarer från Leah under kvällen, synd att ni inte skulle fatta dom flesta bara :(
"I think the hole excersises my brain" - Leah Kinder under en FEThög med filtar efter att ha kommit på en väldigt bra idé :)

Hur ska jag kunna lämna Shelby, Brooke, Megan och Mallory!?!?! Förvänta er ett översvämmat Indiana och Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback