Period 6-7, som vanligt :)


Brady, Chris, jag, JR och Evan :)

Kevin, Sabrina, jag, Christi, Keith - HARD ROCK HALLELUJA! ;)
Finfina T-shirtar ;) INTE!

Bäst!

Vad ska man säga? Sabrina är inte som alla andra, och därför tycker vi om henne :)

Jag sitter i skolan och killarna + Sabrina spelar pangpang spel. Eftersom jag fortfarande påstår att det är fel att skjuta i hjäl folk sitter jag i klassrummet och lyssnar på “Krach, BANG, Pow“ Och vilka andra ljudeftekter som klan komma från ett spel. Dessutom hör jag Chris skrika lite nu och då, som precis nu då han skrek: “SUICIDE!“ Frågan är vad mrs. Timan i klassrummet brevid säger... För att inte tala om Mrs. Ikeard som har sovande barn i sitt klassrum (Naptime för alla lärarnas barn). I alla fall så laddar jag upp några nya bilder från State, några från Christis kamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback