kissemisse


Katten som gjorde min dag!
Vi sitter helt som vanligt och äter lunch när en tjej kommer in med denna katt I luvan på hennes munkjacka! Jag får en lite förvånad/förfärat ansiktskt uttryck så Megan och Brook vänder sig om och vips så börjar vi GAPSKRATTA! Det blir bättre. När tjej sätter ner brickan och tar av sig jackan sätter hon katten i knät och där sitter den tills hon är klar med maten och sen fick den sitta på väskan när hon gick i väg med bricka. BNL är totalt onormal! Men jag kommer granterat skratta varje gång jag ser en katt i två veckor nu. Det var helt sanslöst kul måse jag säga!

Nu åker jag snart iväg till BNL igen för att kolla på en Musikal dom satt upp. Abbey kommer med och sen sover jag där. CHris hämtar upp mig imorgon och så åker vi och fixar min promdress för banden är för långa, sen blir det att åka hem, duscha och sen åker jag på överraskingsfest och sover hos en väldigt saknad Shelby Pritchett :) Det är min helg i en snabbt sammandrag. Men nog ska jag ha tid med ett inlägg om dagen hoppas jag (:

6 dagar till springbreak!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback