Mitchell vs BNL

Okej, så här ligger det till! I fredags var det Basket match mellan Mitchell och BNL. Mitchell är blå och gula med geting som maskot och BNL är marinblå, röd och vit med stjärna som maskot.  BNL och Mitchell är världens rivialer och det är rätt kul, jag tycker dock om mitchell rätt mycket. I alla fall så var jag ju tvungen att klä ut mig till i alla fall en basket match tänker jag så jag går och köper en T shirt och lite pennor. Jag kommer hem och Gör mig en T shirt som säger: Blått och Gult är för Sverige. Packar ner min sverige flagga och beger mig till skolan. Jag hade stört kul! Jag var i vår student section och stog upp och hurra med RW och Josh, det var awsome. Efter det så letade jag upp Shelby och Brooke eftersom ja visste vilka kostymer de hade gjort och jag ville ha kort. Insekts utrotare och insekt spray, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback