Student of the Month

Igår fick Shelby ett brev från skolan innehållandes en kupong från Fazoli's (italiensk mat) och ett brev som sa att hon var Student of the Month. BNL gör det varje månad. Lärarna i varje avdeling (matte, NO, So, Bild osv.) Går i hopp och de får bara välja en kille och en tjej i varje avdeling. Jag kommer inte ihåg vilken avdelning Shelby fick sin från men jag tyckte att det var coolt. Jag visste inte ens att man kunde på den titeln på riktigt utan trodde att det var något osm filmindustrin hittat på ;). Man jag tänkte inte så mycket mer på det än att jag skulle blogga om det för att det var en cool Amerikansk grej. Sen när jag åkte till Karen och Larry fick jag mina julklappar ioch ett brev. När jag öppnade det så insåg jag att jag hade vunnit precis sammasak, samma månad :) Jag fick det från Mrs. Dulong, min Smyckas design lärare. Jag tror att Spalding la till ett gott ord för Foto också. Men nu är jag superglad! Student of the Month, det är rätt coolt. Dessutom i något som jag vill vara det i och inte typ tråkig historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback