Promdess

Idag händer det roliga saker! Jag, Jami och Gracie hämtade upp Shelby i Mitchell i morse och sen åkte vi vidare till Paoli. Där skulle vi köpa varsin PROMDRESS. Vi var där i över två timmar och bara prova prova och prova. Det var så sjukt roligt. Alla där blev typ kompisar, man brydde sig liksom int eom man kände tjejen eller inte, var klänningen fin sa man det. Sen när vi ville bestämma så hjälptes alla åt liksom. Jag och Shelby hittade båda fina klänningar som vi köpte. Så nu är det bara skor oh andra saker som måste fixas. Prom är inte förens 16 April så jag har tid :)
tänker visa lite bilder på klänningar vi INTE köpte :)

Askungen och Belle xD
Lite kort så där :(

Alla tyckte den här eller den jag köpte och jag gillade inte den här och jag ÄLSKADE den andra så det fick bli den andra :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Hej Patricia!

Tycker det är så kul att följa din blogg och allt som du är med om. Har kollat på klänningarna och ser med spänning fram emot i april när du visar din. Jag tycker bäst om dem gula klänningen (som din kompis har).

Imorgon är det "vardag" igen efter alla helger och 10 dagars ledighet. Ha de gott. Kram på dig./ Faster Aster o Hans.

2011-01-09 @ 17:45:33
Postat av: Anonym

Så vacker, du valde rätt! Kram kusinen L...iss

2011-01-11 @ 19:31:17
Postat av: Anonym

Jag menar så vackra, du valde säkert rätt... Lite virrig utav mig. Det är skolmaten.

2011-01-12 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback