French Lyck


Igår åkte jag till French Lyck, ca en timme från Beford. Abbey fyllde år för ett tag sen så det var som ett litet mini kalas frö mig och Katie. Stephanie (Abbeys mamma)  kom och hämtade mig efter skolan och sen åkte vi enr och åt Chicago Pizza. Chicago är känd för sin Deep Dish Pizza. Pizza med sjukt tjock botten. Gott var det, även om ja inte är jorldens största Pizza fan.
Efter det så åkte vi till ett äventyrbad. Det var det minsta lilla badhus jag sett, jag är van med att i USA är allt stort men det här var inte ens i närheten av ett normal stort badhus i sverige. Det var lagomt kul i alla fall och vi roade oss i en timme innan jag gav upp. Katie och Abbey stannade lite längre och sen bar det av hemmåt för en dusch. Jag hatar mitt hår dagen efter ett bad i en pool. Jag överdriver inte när jag säger att mitt hår var 15 cm från mitt huvud för att det var så frizzigt. haha. Det blev en slarvig håruppsätning idag!
I alla fall lyckades vi alla tre göra illa oss i vattnet, Jag har så hemskt on i min armbåge att jag inte vet vart ag ska ta vägen. Abbey slog i huvudet och Katie stucka foten. Kul var det ändå.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilken fin blogg du gjort! Den blev jätte fin! :) <3

2011-01-29 @ 11:12:16
URL: http://cornelialjung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback