fredag


En random bild för att inlägg utan bilder är tråkiga!

hej och hå, nu är det fredag :)
Jag är nära på en hjärtattack just nu vill jag lova, har stressat runt heladagen och kom försent (en halv minut max dock) till min lektion för första gången sen första dagen då jag inte kunde hitta min Historia lektion. Det är pga att jag sak på en tävling imorgon så jag fixa massa med det. Men nu är allt fixat och klart, allt jag behöver göra är att ladda datorn och det håller jag på med just nu.  Annars är det den största basketmatchen jag kommer att uppleva nångång i hela mitt liv som är min kvällsunderhållning. Mitchell vs BNL :) Det ska bli så sjukt kul. Jag har massor att berätta om det, men det får bli efteråt när jag har bilder och grejer :) Sen bär det av till Seymore (en timme från Bedford) för multimedia tävling kl 6 imorgon morgon... Men efter det ska ni få se. Jag kommer ha en bomb med saker att prata om hoppas jag. Jag måste springa ner och göra klart min extremt fina Tshirt till kvällens basket nu. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback