BPA district


Nörd Pojkar :) Dåligt ljus, sorry! En blurrig Evan, Lovell, Freed och Kevin :)

I går åkte jag till Seymore för BPA (buisness proffesionals of America.) Jag visste inte alls vad jag skulle göra när jag kom, men jag lyckades i alla fall. Jag skulle tävla i kategorin Digital Media Production. Jag hade gjort mig en presentation om chicago i flash och det var den jag skulle presentera. Jag kom in i rummet jag skulle till och visste inte vad jag höll på med, men det verkar dom inte ha märk för jag slutade som 2a av 10 deltagare. Riktigt kul var det. Jag var där ensam med alla killar i klassen så när jag nu åker till BPA state så är dte skönt att Sabrina kommer med. Men jag kan inte säga mycket mer om vad som hände för helt seriöst, jag satt på en stol HELATIDEN förutom mina 5 minuter som jag presenterade... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback