vår?

söndag - 13 grader varmt och solsken! Jag är i himlen tror jag! Det är så otroligt skönt, jag hoppas verkligen på att vintern är över på riktigt. Det ska vara över 10 grader hela veckan och på torsdag ska det vara 16 grader. Så skönt så skönt. Hoppashoppashoppas på att det inte går ner igen!

Idag har jag bara dragit runt, spelat Wii Fit, gått på promenad och lek i illustrator (sjukt vilken tid det tar.) Nu ska jag ner och kolla på TV med de andra. Sen blir det krypa ner i sängen och få lite efterlängtad sömn efter all mitt-i-natten-softboll. Visseligen följde jag inte med till Indy imorse för jag hade lite ont i halsen och kände mig allmänt dålig men jag var uppe kl 3 och började göra mig i ordning innan jag kröp ner i sängen igen och sov några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kan ju bara meddela att vi har -21 grader och maaaassa snö... våren känns väldigt långt borta här i Sverige!

Stor varm alla hjärtanskram till dej från faster Gilla

2011-02-14 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback