State Competition

Nu har jag fixat mina naglar lite fint. Jag var lite stessad när jag gjorde det så lite kladdigt är det men jag får leva med det.
Imorgon tidigt på morgonen beger jag mig av mot huvudstaden här i Indiana (Indianapolis). Där stannar jag tills på Tisdag och tävlar. Det ska bli riktigt kul vill jag lova. Vi är bara två tjejer som åker så vi får ett fyramanna rum för oss själva, supernajs! Jag vet knappt vad som komnmer hända själv så det blir lite svårt att förklara för er. Men jag vet att jag ska hålla en presentation om min Chicago Video jag har gjort och sen har vi ett möte om dagen. Annars är det fritid som gäller. Vi bor på ett hotell som sitter ihop med gallerian s jag och Sabrina kommer nog roa oss där i några timmar. Vi kan dock inte gå dit själva eftersom vi är tjejer och kan bli kidnappade (HAHA, ofta nån kan kidnappa mig som antagligen är längre eller samma längd...) Aja, vi får antagligen övertala Mr. yeary att vi kommer överleva eller tvinga med en av pojkarna. Kul ska det bli, middag på Hard Rock Cafe med klassen på måndag kväll, sen blir det en dans. Kommer bli stört kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback