Mysig Lördagsmorgon


Lite snabba bilder tagna med digital kameran så jag kunde visa vad jag egntligen gör med den analoga kameran :)


När jag vaknade imorse var  jag ensam hemma så jag gick upp och tog mig en dusch. Sen gick jag ner och åt frukost, macka och te och läste den nya marieclaire tidningen som vi precis fått. Sen satt jag bara där och njöt av att det var varmt och skönt ute. Jag pratade med mamma och pappa och efter det har jag vara sprungit runt ute (med flippflopps, det ni!) och tagit kort på allt möjligt kul. Vi har fått ett nytt projekt i foto 2. Vi ska ta kort på saker som liknar bokstäver och bilda ett ord. Mitt ord är Lycka (synd för min klass som inte kommer fatta) Härligt med vår, hoppas att det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback