Drive Thru


Stolt tjej som rockar Drive Thru'n.
Jag har fått äran att vara med när Shelby för första gången körde genom en Drive Thru, det var för ett tag sedan och mycket gott vart det. Vi köpte oss varsin milkshake på Steak'n'Shake. Ilördags åkte vi genom bankens drive thru för fösta gången och det slutade rätt bra det med vi kom ut med både pengar och körkortet fick hon tillbaka, tänka sig. Det är helt stört vad mycket olika drive thrus det finns här. Mat, bank, bankomat, system bolag (?), Drive thru weddings (det räknas knappt eftersom det är vegas men i a f), postkontor, apotek, begravings hem (där man går på "viewing" av den som dött), och i Memphis såg jag ett sånt där ställe man kan gå till och sälja saker när man behöver pengar och sen när man fått pengar igen kan man komma och köpa tillbaks det man sålt. Det hade som Drive thru variant.
Innan jag dör ska jag lätt cykla genom McDonalds drive thru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback