tack och lov

Tack och lov för tangentbordet! Idag kan jag inte prata för fem öre. Det är helt stört, jag tappar rösten ibland, men inte så här! Jag kan verkligen inte prata idag. Tråkigaste dagen i mitt liv! Jag älskar att prata! Jag är oftast inte tyst i en minut. så tur är det att man kan få skriva av sig.

Min lärar elev i foto åker hem idag. Så vi har haft fest med kakor och grejer. Jag känner ingen smak sa jag åt inget men det såg hemskt gott ut! Jag plannerar att äta allt nyttigt som jag tycker är äckligt nu när jag inte kan smaka’t (dalmål forever! haha) i alla fall.

Till allas förvåning har jag en softbolls match att gå på idag. Ja, dom har softbolls matcher minst 4 ggr i veckan. Den här veckan är det sex som gäller, varav en är på morgonen innan prom, bra ide killar, bra ide!!

btw, jag är ledsen för tråkig uppdatering utan bilder. Så snart jag mår bättre kommer det bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback