softboll i stormen? hmm kanske

Bara i USA sitter man ute i en timme av SPÖREGN, hagel, bilxtrar och dunder innan man bestämmer sig för att man kanske borde ställa in dagen softbolls match... Helt otroligt. Vi satt i bilen och kunde inte se ut ur vindrutan fast vi hade vindrutetorkarna på fullsprutt. Så vi åkte till Jamis mormor och åt mat istället. Sen blev det handla mat eftersom vi har levt utan mjölk, ägg, och allt annat sånt där som man använder varje dag i typ tre dagar nu... Vi han precis lagomt hem till solen tittade fram och nu är det varm och skönt. Shorts är det som gäller.
Solskyddsfakor 50 och en mango i solen - jag klagar inte! Nu ska jag gå ut igen och sola bort min förkyling som jag lyckades få igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback