prompromprom


Nu var det ett tag sen, men jag har varit fullt upptagen med prom och att sova. Det var i alla fall bäst! Jag vet inte vad jag kan säga för att ni ska förstå men det var bäst! Ska jag vara ärlig så var prom det tråkigaste på hela kvällen även fast det var sjukt kul, resten var bara bättre. Praty bussen slår allt, jag önskar att jag kunde bo i den :) Steaken var sjukt god och jag önskar att jag kunde äta mer just nu. Prom var underbart. När jag kom dit kvart över nio var det inte en själ som dansade och vi var ju redan uppvärmda efter våra finfina busstur så vi starta partyt helt enkelt. Det var dekorerat precis så som det ska se ut på prom, en liten båge man passerar genom när man kommer in, runda bord längst väggarna och en fontän av äppeljuice och sprite. Dte kändes som jag var i ett avsnitt av One Tree Hill eller nånannan high school show. DansaDansaDansa, mer kan jag inte säga. Sen åkte vi till bowlinghallen för afterprom, vi bowla inte men vi åt! Det fanns mer mat än jag nånsin sett tror jag, mest onyttigt, vänta stryk det - bara onyttigt! Sen hängde vi bara. Jag, Shelby försökte sova i hennes bil runt 66, men gav upp klockan 6.40 efter 10 minuters av sömn och åkte hem. ÅHH! Jag har haft det så bra. Kännt mig fin i min klänning, hängt med fina vänner och dansat rumpan av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback