Powder puff


Igår var en låååång dag. Vi spelade till klockan 10 och jag höll på att somna på planen. Det var roligt som bara den dock! Jag spelade bara två ggr eftersom jag hade mycket roligare på kanten och heja på än när jag spelade. Jag tacklade faktiskt folk, det var kul! Men vi såg hemska ut, det är ett som är säkert!

Vi började med att vinna över alla Freshmens det var den martchen jag spelade i. Sen så var det Juniors mot Sophmores. Sen var det final mellan Seniors och Sophmores. Vi vann den martchen också. Två sekunder innan matchen var slut var dom andra väldigt nära på att göra en touch down och jämna ut  poängställningen. Det ville vi inte eftersom alla ville hem och vi ville vinna så snacka om glada seniors när vi vann utan tilläggs tid! Det var inte tackelfootball utan flaggfootball men eftersom jag var defence så fick vi tackla litegrann. Det var bara det att man fick inte tackla hårt och inte den som har bollen utan man ska ta flaggan som den har istället och då är man "nere". När jag kom hem var jag tvungen att tvätta håret typ 5 ggr för att få ut all hårfärg och det är inte helt borta än...

Snart bär det av mot BNL för vårt homecoming game mot Seymore Owls. I halvlek är det körning av homecoming queen och allt det där så det kommer bli kul! Imorgon är det Homecoming och homecoming pictures som gäller och det kommer bli AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback