Torsdag

Jag kanner att jag har varit lite oaktiv sa jag tanker skriva ett kort litet inlagg innan jag maste rusa till bussen. Jag kan tala om en sak och det ar att jag saknar bussar extremt mycket. Det ar sa latt att bara ta en buss dit du vill. Har ar den enda bussen jag kan ta en skolbuss till och fran skolan. Jag kommer val antagligen vara irriterad pa att sta ute och vanta och att det tar lang tid nar jag kommer hem igen eftersom jag da kommer vara mer an van med att aka bil vart jag an ska. Men det ar nagot jag far leva med. Dessutom aker jag bil hem fran skolan, sa det blir bara en buss tur om dagen.

Jag har framkallat tva bilder till fotokursen nu, och hon forvantar sig en bild innan fredag sa jag kommer antagligen bli fast med att sitta och vanta igen men aja, det ar vart det. Jag alskar att vara i morkrummet! Fram tills man kommer ut och kanner hur illa ens hander luktar fran alla kemikalier. Sa det blir nagra omgangar av handtvattning innan jag kommer till period 3 som ar Smyckesdesign. Jag ar precis klar med min ring, sa igar fick jag stada. Inte det roligaste men jag hoppas jag kan borja med nat nytt idag :) Har blir det tvatta handerna ett antal ggr ocksa eftersom man blir lagomt smutsig av metall, lodkolvar och poleringskladdet.

Bussen kommer starx sa jag bor ga!

Kommentarer
Postat av: eliza

oh herregud vad vacker du är gumman! är så glad för din skull. miss you miss you!!!!

2010-10-03 @ 02:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback