spring


Imorse på historian så rättade vi läxor. Något vi gör typ jämt, byt med grannen och rätta. Men idag var vi tvunga att säga högt vad vi fick för resultat. Det var väl inte så farligt efter som jag med 90% av klassen hade alla rätt men jag tyckte att det var lite hemskt när det var folk som hade 6/16 och 10/16... Jag vet inte men det känns inte som något som skulle hända i sverige kanske.
Andra perioden har jag foto och jag lyckades!!!! Alla mina negativ ser bra ut, varken för mörka eller ljusa. Jag lyckades också att inte förstöra dom med alla kemikalier. Jag är nu jätte pepp på att framkalla dom på foto papper! Jag ska lätt bygga ett mörkrum hemma :)

Jag var som vanligt sjukt trött när jag kom hem så jag drog på mig mina underbara plychbyxor och myste lite innan jag dumt nog bestämmde mig för att gå ut och springa. Eller ja, jag bestämmde mig för att gå ut och gå men jag kom på mig själv med att jag sprang efter ettag så jag fortsatte med det. Det är så högluftfuktighet att jag trodde att jag skulle dö. Jag tror visseligen alltid att jag ska dö men det var värre idag! På torsdag kommer det antagligen bli värre eftersom jag ska vara med i PowderPuff. Amerikanskfotboll för tjejer under Homecoming veckan. Jag vet inte varför jag ska vara med eftersom jag fattar nada men kul ska det bli ! :) Tyvärr står det SIOBERG på min tröja men aja, det hade ju varit felstavat även om de hade skrivit med J så det är som det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback