Persimmon festival

Jag har haft ett litet Drama club meeting idag och skrivit upp mig till auditions... Jag har ingen lust att gå på audition men Jessica (från frankrike) tvingade mig. Så nu måste jag hitta en Comic Monlouge och lära mig den innan onsdag, samtidigt som jag lär mig en annan för Engelskan. Aja, det ska bli kul att komma igång med nåt i alla fall.

Idag så ska vi åka till Persimmon Festival i Mitchell (staden intill). Jag har ingen aning om vad det är men  Persimmon är en slags frukt tror jag. Jag kanske vet mer när jag kommer hem. Jag ska tillbaka med MeLinda och hennes familj i helgen också. För imorgon så kommer MeLinda och hämtar mig så ska jag sova hos dom till på lördag. Det är för att jag ska lära känna henne bättre eftersom att det är hon jag ska prata med om jag har några problem och för att det är lite kul. Jag tycker att det ska bli kul!

Nu ska jag äta, inte min favorit syssla i landet av onyttigheter men jag får leva på vad som finns.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Äta bör man annars dör man... bra att du förser dig med det som finns.

Ha en underbar, kul och härlig helg!

Kram Gilla

2010-09-24 @ 09:31:46
Postat av: Anna-Greta

Hoppas du får en riktigt skön och rolig helg. Du finns med i tankar och böner. Kram på dig, Hans&Greta

2010-09-24 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback