paus

Halojsan!
Jag sitter just nu i skolan och gor... INGENTING! Vi ska gora en storyboard till var reklamfilm for en McTripple, hamburgaren vi hittade pa i fredags. Men Jag och Sabrina blev klara redan i Tisdags sa just nu sitter vi bara har och vantar pa att klockan ska ga. Var McTripple ar bast, sakert 10 ggr battre an killarnas for var bestar av: Ettlager fisk, ett lager kyckling och ett lager hamburgekott. Ackligt - ohjaa! Men det kommer bli kul i reklemen. Jag har absolut inget mer att saga just nu... Jag fick stranga order fran Sverige om att denna vecka ska jag ta det lugnt sa jag gjorde inget igar utom en tripp till kyrkan pa kvallen. Jag ska gora det samma idag, aka hem och gora ingenting. Jag ar sa hemskt trott efter att ha hallit igang i en manad nu, jag behover en paus.


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh :) jag hörde precis My life would suck without you.. Saknar dig Patricia <3

2010-09-09 @ 20:21:15
URL: http://agneslinnerika.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

Pratade med din mamma igår.

Hon sa att du var trött efter en intensiv start over there.

Ta helgen och slappa, sitt i solen, sov middag, läs och bara var! Allt det där andra hinner du med, det kan ju vara bra att komma ifatt lite...

Tänker på dej varje dag, gumman!

Kram Faster Gilla

2010-09-10 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback