Parkview

Efter att jag kom hem från min cykeltur så åkte vi till Stephens skola. Jag träffade några barn från kyrkan. Madison som är i Alvas ålder skulle jag tro var där och hon var väldigt glad när jag kom. Hon är med i kyrkan men hon har inga i hennes ålder så hon är oftast med mig, Abbey och Sabrina. Hon är den i mitten av bilen man kan inte riktigt se men så är det. Larry tog några bilder med två väldigt fina bilar som stog utanför och jag råkade hamna i dom haha.

Jag vann en extremt cool hannah montana penna. Det ni!

Idag så var det en vanlig skoldag som gällde. Sen när vi kom hem så var jag så trött att jag iprincip somnade på min säng. Jag hann inte riktigt somna för emma smsade mig men jag var nära några gånger. Emma kom sen upp ett tag innan hennes mamma ringde och tvingade hem henne. Då åkte Karen och jag till Wal-Mart och köpte Vitaminer och kakor. Hon tycker att jag behöver dom för att jag är så trött och kakorna var till kvällens kyrka. Karen hade en klass men hon hade inget förberätt så det blev fika för hennes klass. Jag träffade Abbey, Sabrina och Anitra innan kyrkan en snabbis men Abbey lämade oss för att gå med i Junior gruppen efter som vår grupp inte börjar förens nästa vecka. Vi andra gick till den vanliga gudtjänsten. Sabrinas kompis Bri kom efter en stund så nu har jag träffat ännu en BNLare.

Landmark Missionary Babtist Church - Bedford Indiana.

Efter kyrkan åkte vi till en park för att se om jag vill ta mina Senior pictures där. Det såg fint ut så jag antar att det är där jag kommer hamna. Innan vi åkte hem blev det en tur genom Drive-thru apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback