Home coming

I söndags så bar det som vanligt av till kyrkan på morgonen och tillbaka på kvällen. Jag hann där i mellan åta mat hos Larrys mamma prata med mamma och pappa och sen åka och träffa Josh, Sabrina och Abbey. Vi skulle åka till parken men det slutade med att vi var ute och gick runt lite. Tog en tur till Walgreens och till bensinmacken för att köpa POLARPOP! 75 cent för alldeles för mycket läsk! Jag som inte dricker läsk har inte mycket glädje av det dock...

BNL High School

I dag i skolan fick vi lära oss om hur vi framkallar film. Jag var den första som tog ur filmen ur min kamera och har fixat in den i en ljustät grej och imorgon så ska jag framkalla den (asså inte på fotopapper utan se till att få negativen) Jag är jätte rädd att jag ska göra nåt fel och förstöra allt. Vi kan ju nämligen inte se vad vi gör eftersom inget ljus får komma in och förstöra filmen. Jag är jätte pepp på att se hur det blir men jag är livrädd också. Annars var det en vanlig dag i skolan. Jag kom hem och pratade lite med Axel och Pappa men det är lite sent i Sverige så det var inte så länge.

Ikväll så åker jag, Abbey och Emma till BNL och kollar på en talangtävling. Ska bli mega kul - HOMECOMING ÄR OFFICIELLT IGÅNG !! På lördag blir det home coming dance och allt - iiiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback