Graduation förberedelser

Jag är trött som tusan men det är värt det. Jag hade megakul i helgen även om jag inte sov lika mycket som jag borde. I dag har jag och Karen varit på Wal Mart och kollat på Class Rings. Jag har fått papper om Cap and Gown till Graduation och det ska beställas på torsdag. Och jag är tvungen att välja vilket paket jag vill ha så nu har jag kommit fram till att Ringen iförskaffas från Wal Mart och inte från skolan. Jag är super pepp, fatta att jag, en svensktjej, ska beställa Graudation klädsel, det är AWESOME! Även om jag inte kommer gå ut på riktigt så känns det lite läskigt. Jag har ju två år kvar i sweden när jag kommer tillbaka.( Det är föresten vad en hel del folk kallar mig, Sweden.) Jag kommer inte få ett diplom eller nått (eller jo, antagligen kommer jag få ett Grattis du har klarat ditt utbytes år diplom, men inte THE Diploma)  Jag är lite superduper pepp på graduation, synd bara att Graduation betyder att det är slut på det roliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback