Memphis

I Torsdags bar det av ner mot Alabama kl 3.40. Alldeles för tidigt för min smak men det gjorde bara att jag kunde sova i bilen så det var okej. Jag sov hela vägen ner till Nashville, Tennesse. Sen var jag vaken bara för att jag vill se Nashville och somnade direkt igen när vi hade åkt igenom. I Alabama träffade vi Greg så han äntligen kunde få tillbaka sin hund. Så no more Allie för oss. Vi stannade i en liten park n kortis och sen åkte vi mot Memphis. Vi kom fram efter 660 miles av åkande den dagen, det är typ 110 mil. Väl där åt vi och sov.

På morgonen kom Martha och Ryan men de åkte snabbt ner till Oxford, Mississippi för att hämta Natalie, Ryans dotter. Vi åkte istället till Graceland och hälsade på Elvis. Det var sjukt coolt att gå runt där i hans inte så snyggt stylade hus och kolla på bilar, flygplan och kläder. Det är lätt värt en resa dit.




På lördagen var det mest Shopping som gällde. Jag köpte ett par Converse och Uggs och lite annat kul. Sen var vi och kollade på några ställen som har Tall sizes. Jag lyckedes hitta i rätt längd men vida jeans är inte min grej. Jag vet i alla fall var jag kan leta nu. Jag hittade jättesnygga jeans på ett ställe. De var lite korta men de sa att om jag beställer från internet så har dom ännu längre så jag kanske gör det någon dag.

Det var typ vad som hände, vi var mest hemma hos dom och umgicks. Men åh vad jag älskar Memphis!

Kommentarer
Postat av: Tildisen

åååå "Tall sizes" vilken dröm!! :D

2010-10-29 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback