Collage football

Jag har pratat lite med mamma, pappa och Alva nu efter kyrkan men jag tänkte skriva lite om igår. Jag har bilder som jag ska visa men jag har dom inte just nu och jag tänkte hjälpa Karen laga mat till kyrkans Family night i kväll så det får bli imorgon.

Med ungefär femtielva lager kläder åkte vi upp till Bloomington för att kolla på IU (indiana University) bli slagna gula och blå av IOWA Hawkeyes. Brianm Brock tog med både Abbey och mig dit som en födelsedags present. Han har säsongsbiljetter för två och när Abbey skulle betala sin kommer en kille upp och ger sin biljett till henne gratis. Brian förvarande oss om att vi antagligen skulle åka hem efter första kvarten (De spelar en kvar men eftersom klockan stannas så fort något händer så tar det typ 45 minuter...) eftersom han trodde vi skulle ligga så mycket under. Men vi blev in slagna förens sista minutrarna i sista kvarten. Vi låg faktiskt före ett långt tag. Jag hade riktigt kul även om jag inte fattar ett dugg av football. Det var en äldre man, typ gubbe som satt en rad brevid oss som skrek IU....IU....IU.... var tionde sekund och det var irriterande. Vi trodde att han skulle ge upp efter första halvlek men han gjorde det HELA matchen (typ 3 timmar). Helt sjukt! Kul var det i alla fall. 

Visar bilder imorgon KRAM!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis!

Saknar dig här borta! <3

2010-11-10 @ 20:45:50
URL: http://cornelialjung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback